Skip to content Skip to footer

Uvjeti poslovanja

1. MATIČNI PODACI UDRUGE

Naziv udruge: Zaklada Tomislav Ivančić
OIB: 74950210063
Matični broj: 02696762
Sjedište: Horvaćanska cesta 21, 10000 ZAGREB, Republika Hrvatska
Kontakt: zaklada@zti.hr
2. NAČINI PLAĆANJA
Trenutno raspolažemo sljedećim načinom plaćanja:
  • općom uplatnicom
  • kartičnim plaćanjem (Visa, MasterCard, Maestro)
  • obročno plaćanje karticama Visa Premium, Visa Inspire i Maestro karticama PBZ-a
3. DOSTAVA I PREUZIMANJE
Naručene proizvode možete sami preuzeti u uredu Zaklade Tomislav Ivančić na adresi Horvaćanska ulica 21, 10000 Zagreb u periodu radnog vremena ili odabrati način isporuke putem dostave (trenutno dostupno putem Hrvatske pošte). Od trenutka uplate, kupljene proizvode šaljemo unutar 7 radnih dana, a najkasnije u zakonom propisanom roku od 30 dana. Ako nismo u mogućnosti isporučiti proizvode u roku od 30 dana (zbog kašnjenja u procesu proizvodnje ili nedostatku proizvoda na zalihama), nudimo mogućnost dogovora o produljenom roku isporuke. Ukoliko se proizvodi ne isporuče unutar produljenog roka, kupac ima pravo na povrat novaca i poništenje narudžbe.
3.1. Republika Hrvatska
Za sve narudžbe za koje ste odabrali opciju osobno preuzimanje, moći ćete to učiniti u Zaklade Tomislav Ivančić (Horvaćanska ulica 21, 10000 Zagreb). Ukoliko ste za opciju izabrali dostavu, narudžba ćete dobiti kao preporučenu pošiljku Hrvatske pošte, a trošak dostave će biti uključen u ukupan iznos računa, i za Hrvatsku će iznositi 2,00 € (15,07 kn).
3.2. Ostale zemlje
Za sve narudžbe izvan Republike Hrvatske, vrijeme dostave će ovisiti o organizacijama koje obavljaju dostavu i isporuku pošiljke u određenoj zemlji, dok će trošak dostave ovisiti o težini pošiljke. Također, molimo vas da provjerite i imate u vidu da Vam Vaša kartična kuća može vam naplatiti naknadu za inozemne transakcije, na što mi nemamo utjecaj.
4. UVJETI I ROKOVI UPLATE
Na uvjete poslovanja primjenjuje se Zakon o zaštiti potrošača (N.N.41/2014.), glava III. – Sklapanje ugovora izvan poslovnih prostorija i ugovora na daljinu, od članka 57. do članka 79. Nakon Vaše kupnje ili donacije, bit će Vam dostavljena potvrda o kupnji ili donaciji. Ako Vam na mail nije dostavljena potvrda, naplata neće biti provedena i biti ćete obaviješteni o razlogu nenaplate, npr. kupnja nekog proizvoda nije moguća u određenom trenutku. Kupnja proizvoda, kao i donacija, vrši se popunjavanjem elektronskog formulara, a smatra se izvršenom kada završi cijeli postupak uplate. Webshop kupovinu kao i doniranje moguće je obaviti na sljedeće načine:
  • E-bankingom
  • Općom uplatom
  • Plaćanje kreditnim karticama:
Plaćanje/uplata moguće je izvršiti izravno putem interneta, korištenjem najmodernijeg servisa za plaćanje kreditnim karticama Visa, MasterCard, Maestro i American Express. Transakcija će se obavljati preko CorvusPay-a. U slučaju plaćanja kreditnom karticom, općom uplatom i e-bankingom, uplatu je potrebno izvršiti najkasnije u roku naznačenom u e-mail poruci kojom se potvrđuje narudžba proizvoda. Ukoliko nakon uplate ne dobijete obavijest da kupnja ili donacija potvrđena, nakon završenog procesa uplate preporučamo da provjerite da li vam je poruka u Junk/Spam folderu ili vam je pun mailbox.
5. IZJAVA O SIGURNOSTI ONLINE PLAĆANJA
Pri uplati donacije putem naše web stranice koristite CorvusPay – napredni sustav za siguran prihvat platnih kartica putem interneta. CorvusPay osigurava potpunu tajnost Vaših kartičnih podataka već od trenutka kada ih upišete u CorvusPay platni formular. Platni podaci prosljeđuju se šifrirano od Vašeg web preglednika do banke koja je izdala Vašu karticu. Naša stranica nikada ne dolazi u kontakt sa cjelovitim podacima o Vašoj platnoj kartici. Također, podaci su nedostupni čak i djelatnicima CorvusPay sustava. Izolirana jezgra samostalno prenosi i upravlja osjetljivim podacima, čuvajući ih pri tom potpuno sigurnima. Formular za upis platnih podataka osiguran je SSL transportnom šifrom najveće pouzdanosti. Svi skladišteni podaci dodatno su zaštićeni šifriranjem, korištenjem kriptografskog uređaja certificiranog prema FIPS 140-2 Level 3 standardu. CorvusPay zadovoljava sve zahtjeve vezane uz sigurnost on-line plaćanja propisane od strane vodećih kartičnih brandova, odnosno posluje sukladno normi – PCI DSS Level 1 – najviši sigurnosni standard industrije platnih kartica. Pri plaćanju karticama uvrštenim u 3-D Secure program Vaša banka uz valjanost same kartice dodatno potvrđuje i Vaš identitet pomoću tokena ili lozinke. Corvus Info sve prikupljene informacije smatra bankovnom tajnom i tretira ih u skladu s tim. Informacije se koriste isključivo u svrhe za koje su namijenjene. Vaši osjetljivi podaci u potpunosti su sigurni, a njihova privatnost zajamčena je najmodernijim zaštitnim mehanizmima. Prikupljaju se samo podaci nužni za obavljanje posla sukladno propisanim zahtjevnim procedurama za on-line plaćanje. Sigurnosne kontrole i operativne procedure primijenjene na našu infrastrukturu osiguravaju trenutnu pouzdanost CorvusPay sustava. Uz to održavanjem stroge kontrole pristupa, redovitim praćenjem sigurnosti i dubinskim provjerama za sprječavanje ranjivosti mreže te planskim provođenjem odredbi o informacijskoj sigurnosti trajno održavaju i unaprjeđuju stupanj sigurnosti sustava zaštitom Vaših kartičnih podataka.  Nazivi sigurnosnih programa svih tipova kartica: